luni, 20 iulie 2009

Semn de intrebare vechi,semn de intrebare nou...

Aliniere în centru
Ce faci?si raspunsul ar fi "bine"
Pana la un punct e chiar o intrebare morbida,
Setimente au capatat insolatie si incep sa ma cuprinda
In fiecare noapte mi le intind la lumina unui soare din bec
Banuiesc,doresc si cred c-as vrea sa ma inec...

Trecusera 1460 de raze jumatate si mi se varsase toata marea,
Imi era greu sa rasuflu si uneori imi era ciuda ca nu intervenise uitarea
Si te vedeam legat de cer si ma gandeam daca as putea sa gasesc o scara;
Am realizat ca sunt o compozitie destul de amara...

Se duce un razboi intre o noapte de vara si somnul meu de veci
Si in ceata aceea infioratoare stiam...stiam ca gandesc prea mult
Si vroiam sa dau un raspuns demn de elev constiincios
"Ii tarziu?"crede-ma ca nici eu nu mai stiu...


2 comentarii: