vineri, 13 august 2010

Scriere in jurul unui punct


Era langa mine, desi nu-mi dadeam seama.Era ca ciresul din curtea casei care se vede in fiecare zi prin fereastra camerei mele si totusi,daca n-ar mai fi, m-as obisnui repede si cu vederea gardului din spatele lui.Nu-mi dadeam seama ca si cum nu mi-as fi dat seama de o stea in plus sau in minus in partea stanga sau dreapta a cerului...
Incepusem demult sa scriu fraza ce-mi caligrafia inima cu subiecte neintelese,cu predicate ce-mi imprastiau sangele prin cerul amurgului,prin lumini crepusculare,atribute ce-mi adunau cioburile sa refaca crapatura din peretele daramat demult...
S-a pus punct ,desi noi inca scriem ca doi vinovati de setimente.Scriem in jurul unui punct,peste punct,dupa punct,prin punct.Si daca ne intreaba cineva pana cand?Atunci unul dintre noi va da foc hartiei...

5 comentarii:

  1. Lucrurile marunte dau frumusete vietii...

    RăspundețiȘtergere
  2. * Si daca ne intreaba cineva pana cand?Atunci unul dintre noi va da foc hartiei... *

    Te jignesc daca ii zic ca ii genial. Intreci perfectiunea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Love is a losing game . Pentru ca te inteleg :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

    RăspundețiȘtergere