sâmbătă, 2 aprilie 2011

Becul legat in serie sentimentala



Sentiment de timp etern

Ce beculete frumoase ai luat!Hai sa ne "reluminam" inima.E perfect pentru infinit.

Sentiment de timp definit

S-a ars un bec.Unul albastru,mai exact.Adu-mi, te rog, din trusa de sentimente un "imi pare rau".Multumesc!O sa incerc sa-l repar.Merge destul de bine.Ce zici?Eu zic sa mai lasam instalatia.

Sentiment de timp ranit

Ah,s-au ars cele albastre toate.O sa reusesc sa vad si cu mai putine beculete iubirea ta.Doar fi langa mine cand se preface in amurg lumina.

Sentiment de timp ars

S-a ars fericirea astazi...Zici tu ca gasim una noua?Nu se mai fabrica demult pentru noi.Lasa...lipim greseala cu "te iubesc".Acum ar trebui sa tina.Palpaie cat de cat.


Scurtcircuit

E intuneric...Nu ma mai simti ,asa-i?E prea intuneric pentru asta.Miroase a fum...Ne-a sarit siguranta la suflet.Tristetea imi arde circuitul de sentimente.Termin-o!Nu ma mai privi cum ard!

Moartea unui circuit legat in serie

S-au ars toate.Ei,cum le mai reparam?Zici ca vrei o instalatie de beculete noua?Aaa,am ajuns si aici.Fiecare cu instalatia lui.Insa, eu te iubesc si am sa-mi "reintunec" sufletul cu beculetele arse de tine...

2 comentarii: